Saturday, 28 January 2012

mY fuTure rinGs

                
                 ejaN sy Nk cinciN mcm ni aw
                hehehe sy Nk kaMO likan untuK sy Ye...
                hehehehe

JiwaNG time



Wednesday, 18 January 2012

meNanti itu saTu penYeksaaN



seOrang insaN yanG bernaMa peremPuan duduK berTeleku di aNjung RumaH...
seTiap haRI menNanti daN terUs seOrg insAn yang berNama lelaKI taNpa mengeNal erTI puTus aSa...
beLiau memikiRkaN teNtang baGaimaNa dirinYa jiKa hidup nye taNpe lelaKI disisi nYa

suaTU maLaM saNG suaMI berkaTa "yaNG andaI hari esOK abG perGI waT selaMaNya...aBg nak aYG jGe ye Ank2 kite ye sYg" maKa saNg isterI terkejut dengaN apa yang DiperKataKan oLeh suamInya itU...
'aBg jgn La ckP begitu...saya tidaK taHU aPa akan terjaDI pde Hidup saYa jika aBG tiade disisi saYa'
saNg suamI teruS menGuncup DaHI isterINye dengaN kasIH sYg setelaH mendeNGaR luahN aTI isterinye itu.

sePerTi bIase seaWal Jam 4 PaGI sI isTErI teLaH menYiapkaN bekalaN maKaNan unTUK sI sUaMI uNtuk dI Bawa ke laUt uNtuk meNaNgkaP ikaN. hanye itu saje la YanG boleh dilaKUkaN oleH sII suAMI untuk menaNggung isTEriNya serta 3 ORg aNaK nYa yaNG MasIh KecIL.
'Syg  aBG perGI dULu ye SyG,pemERgiaN aBG ni aBg haRaP aYG daPT menJga aNaK kiTe ye sYg deNgan peNUh kasIH saYG ye' 'aBg Juga NaK miNta MaF jiKa selaMaNI aBG taK daPT meNjalaNKaN TangguNgJawaB aBG seBaGaI seOraNG sUaMI' saNg isTEri terUs meNUtuP mulUT sUaMInYa itU keraNa tidaK saNGUp MendeNgaR aPa yaNG diperkaTakaN oleH suamInya Itu. saNg isterI menaRIk tangN suaminYa laLU meNGUncuP taNgan suaMInya itu seRta berdoa AgaR suamINya itu selaMaT sepaNjaG di teNgaH2 laUtan untuk meMBeri sesUaP nasI kepada AnaK2nya itu.

sebaIK saHaje sUamInYa perGI.sI isTeri MenYiaPkaN pula maKaNaN untuK aNaK2 untUK meNGIsI daN meNgaLas PerUTnya itu. "beraS maKIN laMa MaKIn sIKIt daN haBIs,bagaImaNa UntuK haRI2 yaNG akaN daTG jika beraS sudaH haBIs? baGaImaNa aNaK2nya untuk MakaN" detik haTi isTeri apaBila melihaT beras sudaH maKIn KerinG.

saMBunGn aKaN dTg'',

Tuesday, 17 January 2012

serAm nieY




aKU aDE cite seraM nieyy...
pade maLm saBtu Yg lePas aKU g tido KT asramA paNdaN...
aKu maSE tu TaK sdeP aTI LaNGsUNg...
Nk kate Tmpat tu TaK knl aKu...
aKu posTing kaT saNe...
HUHUhhuhu seRamm niey


masE akU naiK tangGa nak naik kaT tinGkat empT tu...
BulU2 aKU seMua terase TernaIK... TerMasuk la tUuut...
aKU pe LG Wt paNdaI je la....
sTep By sTep aku naIk anaK tangga...
aku beraNIkaN diri tUK tOleH kanan Kiri dePN belaKaNg...
seraMMnyeee...


tetIbe aKU rase Bende Tu MakIN dekat
dekaT dekaT dekaT dekaT....
pergggHHH daH seraM niiiieee
paStu Aku dGR taPaK kaKI kaT beLakanG aKU...
TaP taP taP  tap taP taP...
seTaPaK deMI seTapaK dia MaKIN dekT...


perggghh SEraM nieY..
aKU pe LG Bce La dOa YG aKU iNGt....
hUhuhuhU maKIn deKaT je BUnyi Tu,,,
aKU rase Mcm NK TErkeNciNG kaT taNGGa tu...
mUlUt aKU macM terKUnci seY....
seraMM nieYYY...


Nak PendeKan cITe...
bende TU maKIn laMa maKIn dekaT..
dekaT dekT dekat..
Menunjukkan MUkaNYa yaNG hodOH laGI bUruK...


pAstu...
PasTU 
PasTU 
maKhluk
MakhluK
MakHluk


tu berkaTe








"weeeeiiiii BanGUn la dH maGHrib'




peRGGGhh MImPi rupenYa......
hehehhehe


thaKs BC hehehehe

Saturday, 14 January 2012

aLhaMdulillaH




aLhamdulillaH aKhirnya Allah menDEngaR doaKu...
aKU meNUggu terUs menUggu aKhirnYa...
aLLaH teLaH meNGemBalIkan Dia kepAda ku...

Friday, 13 January 2012

mY loVe For eveR


me N you

 bahagia SelaManya


eijaN n eika










buDx poYOs2



saHabaT selaMaNya
akU ,adah zUe n ieka


me N dik Lin 

zaI me n dIk Fae

tenTG diRI ku



TanggaL 13 0gos 1989 aku TelaH dilaHIrkaN  di satu tEmpat yanG di PanggiL benUt...
ala Benut Tu kaT poNtiaN lor... aKU diBeri nama  NoraFiqaH bte JUnaidek hehe cdP taK naMa ku itu...^^
sKolaH rendaH aKu sKOlaH kaT sek keb Sri BenuT saMpaI daRjaH 6....KaLO kORg NK taU aN...masE kaT sKOlaH aN aKU deGIL sGT2 hehehe Nk cite MLs NK g sKOlaH...inGt laGI aBaH akU li kaN akU basikaL semata2 suh aku g skolah heheh...
NK taK Nk tpaKse g skolaH la hehehehe..
eH aKU saMbung nexT time r...
NK wt asgmenT lak...
^^ ^^.

Thursday, 12 January 2012

thaNKs awak






CoMel Ker











sYg selamanYe

iNsaN pertamA didaLaM hatikU

sAffrizaN @ejaN

saLam jUmaat

aKu MenCIntaI diRI mu Lebh daRI aPa PUn syG...
di Kala Aku dUDuk terMenuNG ....
memaNdaNG keINdahaN cIPtaAn IlaHi...
aKU teLaH diKejUTkaN denGan Berite YanG menGAtaKAn eNkau kemLAngN..
JIkA engkaU iNGin taHU apa PerasAAn Ku ketIka itu...
Aku suNGguh tErkejUT seHInGGa meNjerit...
aKU cube MeNGhuBungi TElefOn bimBit kamO...
TetaPI gaGaL untUk dihuBUngi...
aKU beraSE seperti duniA ku geLaP sekeTIke....
daLaM haTIku hanYe berdOa aGAr enGkaU selaMat daRIpade sebaRanG kemUNgkinan yaNG berlaKU...
aKu Terus menekaN daN mendaIL teleFOn bimBIt kamO...
aKHirnYe AlhaMdullilaH ...
aKU daPat juge MendeNgar suaRa kamo...
aKaN tetaPI...
KaU menGhaLanG aKU untuk melaWaT kaMO...
deNGan aLasaN tIdaK maHU aKU RisaU denGan keaAdaN kaMO yaNG terlantr di HospitaL poNtian...
aKU inGIn melawT kamO ...
tp kamO tetaP berkeRas tidak membenarKN akU melaWat diri Mu...
aPa kan daya jike EnGaKU tIdaK meNgiziNkan ku...
aKU cUme Leh BerdoA daN terus Berdoa..
aGaR engKau puliH sepenUHnya sayAng...

haTiku hanYe unTUk kamO sYG

kedTgn kaMo daLaM hidUp sY  mwnGUbH HiduP ku YanG selaMa NI  haNye GelaP  taNpe cINte SEjaTI...
seTiaP kali aKU seleSaI sOlT aKU senTiase berDoa AGar hUbuNgN KiTE SEnTIASE hEpy DAn TiadE Pe YG leH menGguGat HubUngan Kite sYg...
aKU sedIa MenerIme aPa JUa kesaLHaN daN kesilaPn YanG enGkaU perNH laKUkaN PaDa sUatu ketIka daHUlu...
HanYe maUT dapT memisaHKan KIte SYg